ادعای موفقیت هکرها در هک کردن WiiU ؛ نینتندو از راه قانون جلوی این کار را میگیرد
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

image_296924_thumb_wide300

گروهی از هکرها ، که پیش از این مسئولیت تراشه های سفارشی برای پروتکل های امنیتی WiiU را برعهده داشتند ، ادعا میکنند قادرند کلیدهای مشابهی برای WiiU  طراحی کنند و راه نفوذی به کنسول جدید نینتندو پیدا بیابند.

 

این گروه هکر اعلام کردند که به  درایو آتینتکشن ( تصدیوق هویت درایو) ،‌رمزگزاریهای دیسک ، فایل های سیستم و هرچیزی که بعنوان کلیدی برای ورود به نسل بعد است ،‌تسلط کامل دارند.

آنطور که بنظر میرسد این گروه ،‌توانسته اند چیپی سخت افزاری را طراحی کنند ،‌اما سوالی که اینجا مطرح میشود این است که آیا WiiU بصورت کامل هک میشود؟

یا اینکه این هک این گروه با آپدیت های رسمی کنسول از بین میرود یا باقی میماند ؟ اینها سوالاتی هستند که هنوز پاسخی ندارند.

این گروه که منبع خبر از معرفی آنها خودداری میکند ، شواهدی دارند که ثابت میکند WiiU را هک کرده اند .

هک کردن محصول جدید نینتندو ، میتواند توانایی این شرکت را در مقابل هکرها و راههای غیرقانونی دستیابی به این کنسول ،‌محک بزند.

اما نینتندو در مقابل این حرکت ساکن ننشسته است و اندکی پس از پخش این خبر اعلام کرد که از این ادعای هکرها آگاهی دارد و حاضر است با هرگونه حرکت غیرمجاز در این زمینه به ستیز بپردازد.

نینتندو از گروه هکری که ادعا میکنند توانسته اند امنیت WiiU را به خطر بیندازند آگاه است.ما هیچگونه گزارشی مبنی بر اجرای بازیهای مجاز WiiU یا حتی اپلیکیشنهای غیرقانونی بر روی محصول این هکرها دریافت نکردیم…

همچنین این کمپانی رسما اعلام کره است که :

نینتندو ، مداوم بر تمامی تهدیدات امنیتی علیه محصولاتش نظارت دارد و از تکنولوژی و راههای قانونیِ لازم برای جلوگیزی از این اقدامات غیرقانونی دریغ نمیکند.

امروزه ،‌ تولیدکنندگان کنسولهای بازی ،‌برای مبارزه با هکرها ،‌ خدمات ارزشمند آنلاین ، که با راههای غیرمجاز قابل دسترس نیست ، را راهی مناسب میدانند.ظرفیت دیسکهای کنسول WiiU  -تا ۲۵ گیگ در هرلایه- نیز یکی از راههای مبارزه با هکرهاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب